Je staat nooit alleen
Wanneer je een sociaal netwerk combineert met de evenwichtige actieve filosofie van Herbalife, creëer je een formule voor succes. Onderzoek toont aan dat mensen eerder hun gewichtbeheersingsdoelen behalen als ze er met een groep aan werken. Dus wie doet er mee? Meld je aan bij een Onafhankelijk Herbalife Coach of lees onderstaande verhalen voor meer inspiratie.
Plastic afval zal naar verwachting verviervoudigen van 2010 tot 2050 en de wereldwijde recyclingcapaciteit zal slechts 1/3 van het afval beslaan. Door onze inzet voor ecologische duurzaamheid, kunnen we het aanzienlijke economische verlies voor de samenleving, de economie en het milieu helpen verzachten.
De Herbalife Family Foundation (HFF), onze wereldwijde non-profitorganisatie die zich inzet voor het verbeteren van het leven van kinderen en gezinnen over de hele wereld, heeft een nieuwe tweejarige samenwerking aangekondigd met The Power of Nutrition en de World Bank. Het partnerschap omvat een subsidie van $ 300.000 en zal zich in eerste instantie richten op het Stunting Reduction Program in Rwanda. Deze inspanningen zijn in overeenstemming met de Duurzame Ontwikkelingsdoelstelling 2 van de Verenigde Naties om wereldwijd nul honger te bereiken.
Op 8 juni 2022 is het Wereldoceanendag en hebben wij een tweejarig partnerschap gestart met Plastic Bank, een sociale onderneming die Ocean Stewards over de hele wereld in staat stelt om plastic in de oceaan te stoppen. Door deze samenwerking willen we voorkomen dat tegen het einde van het jaar 2023 meer dan 181.436 kg plastic in de oceanen terechtkomt. Daarnaast biedt de organisatie een economische kans voor de leden van de Plastic Bank-gemeenschap in Indonesië, die plastic afval inwisselen bij lokale inzamelpunten voor levensverbeterende voordelen. Deze inspanning breidt onze toewijding aan recycling en het elimineren van plastic afval verder uit, terwijl het ook bijdraagt aan ons doel om 50 miljoen positieve effecten te bereiken die mensen en de planeet helpen.
Samen met onze Distributeurs halen we jaarlijks een mooi bedrag op voor onze Casa Herbalife “Het Vergeten Kind”. Dit doen we middels onze eigen stichting HFF (Herbalife Family Foundation). Het Vergeten Kind richt zich op kwetsbare kinderen die het moeilijk hebben en biedt een veilig en liefdevol thuis en komt op voor de belangen van deze, veelal jonge, kinderen. Zodat zij zich kunnen ontwikkelen en later volwaardig meedoen in de maatschappij. Maar hoe zet HVK ons mooie bedrag in om kwetsbare kinderen te helpen? Lees hieronder een aantal persoonlijke verhalen. We hebben voor fictieve namen gekozen wegens privacy van de kinderen.
Als je per dag vijf aspecten voor je gezondheid oppakt, dan kan je hiermee je welzijn ondersteunen. Een recent gepubliceerd rapport van de Centers for Disease Control and Prevention (CDC), gebaseerd op 30 jaar aan gegevens, schetst een vijfpuntenplan voor preventie en de vijf gezondheidsgerelateerde gedragingen.
Mensen hebben nood aan sociale verbinding, maar veel factoren, zoals stress en de huidige tijd, kunnen ons een geïsoleerd gevoel geven. Losgekoppeld zijn van anderen kan leiden tot minder energie, minder effectiviteit omdat we steeds meer alleen op onszelf vertrouwen, en zelfs meer stress.
Het is belangrijk om de juiste balans te vinden in de goede voornemens die je maakt. Je moet jezelf uitdagen om het verschil te maken, maar in redelijke mate, zodat je niet ontmoedigd raakt.
Samen met onze Herbalife Nutrition Foundation (HNF) eren we onze non-profitpartners en de impact die we samen hebben gemaakt in het bestrijden van voedselonzekerheid tijdens het tweede jaar van ons Nutrition for Zero Hunger-initiatief. Nutrition for Zero Hunger (NFZH) is een wereldwijd initiatief dat is afgestemd op Sustainable Development Goal 2 van de Verenigde Naties, dat ernaar streeft om tegen 2030 een einde te maken aan honger in al zijn vormen en verbeterde voeding te bereiken. We delen de voortgang van NFZH tot nu toe voorafgaand aan #WorldFoodDay, een programma van de Verenigde Naties om de wereldwijde kwestie onder de aandacht te brengen.
Voedingsbedrijven hebben een grote verantwoordelijkheid, aangezien zij steeds complexere producten verhandelen en daarom kwaliteitsnormen moeten vaststellen en handhaven. Elk incident waarbij de kwaliteit van producten in het gedrang is gekomen, kan financiële gevolgen hebben en gevolgen hebben voor de reputatie die kunnen worden geassocieerd met terugroepacties van producten, productvervanging, rechtszaken over aansprakelijkheid en overheidsoptreden.
We hebben afgelopen week ons Global Responsibility Report gepubliceerd. Het rapport benadrukt onze toewijding om vooruitgang en duurzame groei in gemeenschappen over de hele wereld mogelijk te maken. En de toewijding om op een maatschappelijk verantwoorde manier te werken, inclusief het ondersteunen van sociale en ecologische initiatieven die significante en meetbare resultaten opleveren om mensen en de planeet te voeden.
Transport veroorzaakt luchtverontreiniging met schade voor mens en natuur. Het verkeer levert een grote bijdrage tot de uitstoot van CO, NOx, NMVOS en CO2. Deze uitstoot draagt voor een belangrijk deel bij tot de klimaatverandering en de chemische luchtverontreiniging. Ook deeltjes en zware metalen worden uitgestoten door het verkeer en zijn schadelijk voor de gezondheid.
Karton en papier zijn unieke producten. Naast een hernieuwbare bron (hout) die CO2 opneemt zijn zij na gebruik voedsel voor nieuwe producten. Oud papier vormt de basis voor nieuw papier en karton. Het merendeel van het in Nederland gemaakte nieuwe papier en karton bestaat uit gerecycled oud papier en karton. Eén ton (1.000 kg) papiergewicht bespaart 3,3 bomen. Heel veel bedrijven zijn zich hiervan bewust en focussen zich op duurzaamheid. Wat hebben wij reeds verbeterd op dit gebied? In deze blog vind je informatie omtrent duurzaamheid bij Herbalife.
Alle distributeurs zijn in staat jou te helpen de beste versie van jezelf te worden. Ze bieden je, naast de uitgebalanceerde (sport)voeding ook de best mogelijke begeleiding (80% voeding en 20% workout), voor een optimaal resultaat.