Lopen voor het goede doel
Vorige week vond de 103de Vierdaagse in Nijmegen plaats. De organisatie feliciteert de 41.235 succesvolle deelnemers met het behalen van deze geweldige prestatie. Er waren 20 helden aanwezig die liepen voor onze Casa Herbalife “Het Vergeten Kind”. Ambassadeur Jamai Loman gaf de eerste ochtend van de Vierdaagse het startsein en de 20 deelnemers vanuit Het Vergeten Kind begonnen aan de leukste en langste wandeling van het jaar! Herbalife ondersteunden hen met proteïnerepen voor onderweg.
Het Vergeten Kind was ontzettend dankbaar voor de betrokkenheid en steun vanuit hun partners en deelnemers. Mede dankzij deze inzet kunnen ze blijven strijden voor alle kwetsbare kinderen in Nederland. Een van deelnemers zei na afloop: “Een presentator van Omroep Gelderland vroeg mij wat mij er doorheen heeft gesleept? Daar hoef ik niet over na te denken: dat ik voor het goede doel loop, Het Vergeten Kind, die zich inzet voor alle kwetsbare kinderen in Nederland!”
Het waren zware dagen voor alle Nijmeegse Vierdaagse lopers en wat hebben ze een fantastische prestatie geleverd!
Het Vergeten Kind: ”Het gevoel van verbondenheid om voor hetzelfde doel te lopen is ZO bijzonder! We zijn trots op hun moed en kracht die ze elkaar gaven tijdens de wandeling om toch die finish te halen. Want zoals het spreekwoord luidt: “De laatste loodjes wegen het zwaarst”. Ze hebben met blaren, zweet, tranen een geweldig bedrag opgehaald van ruim €10.000! Ongelofelijk!”
Over Nijmeegse Vierdaagse
De Nijmeegse Vierdaagse, officieel de Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen, is een vierdaags wandelevenement dat sinds 1909 ieder jaar wordt gehouden en start op de derde dinsdag van juli. Het is de grootste meerdaagse wandelprestatietocht ter wereld en staat inmiddels ook bekend als The Walk of the World. Jaarlijks doen tienduizenden wandelaars mee. Vanuit heel de wereld komen zij naar Nijmegen om vier dagen te wandelen(30, 40 of 50 km per dag) in de Waalstad en haar prachtige, bosrijke omgeving. Na vier dagen wandelen maakt de wandelaar een glorieuze intocht over de Via Gladiola om daarna het welverdiende Vierdaagsekruis in ontvangst te nemen.
Herbalife Distributeurs organiseren ook jaarlijks een tour voor het goede doel. Lees hier meer.
Waarom je een plantaardig eetpatroon zou moeten overwegen
Van de bank af en het veld op: onze kinderen laten bewegen
Gerelateerd
Alle artikelenHoe we verpakkingsoplossingen ontwikkelen voor een duurzame toekomst
Plastic afval zal naar verwachting verviervoudigen van 2010 tot 2050 en de wereldwijde recyclingcapaciteit zal slechts 1/3 van het afval beslaan. Door onze inzet voor ecologische duurzaamheid, kunnen we het aanzienlijke economische verlies voor de samenleving, de economie en het milieu helpen verzachten.
Herbalife Family Foundation kondigt samenwerking aan met The Power of Nutrition en World Bank om ondervoeding aan te pakken
De Herbalife Family Foundation (HFF), onze wereldwijde non-profitorganisatie die zich inzet voor het verbeteren van het leven van kinderen en gezinnen over de hele wereld, heeft een nieuwe tweejarige samenwerking aangekondigd met The Power of Nutrition en de World Bank. Het partnerschap omvat een subsidie van $ 300.000 en zal zich in eerste instantie richten op het Stunting Reduction Program in Rwanda. Deze inspanningen zijn in overeenstemming met de Duurzame Ontwikkelingsdoelstelling 2 van de Verenigde Naties om wereldwijd nul honger te bereiken.
We breiden onze inzet voor ecologische duurzaamheid en economische empowerment uit met onze samenwerking met Plastic Bank
Op 8 juni 2022 is het Wereldoceanendag en hebben wij een tweejarig partnerschap gestart met Plastic Bank, een sociale onderneming die Ocean Stewards over de hele wereld in staat stelt om plastic in de oceaan te stoppen. Door deze samenwerking willen we voorkomen dat tegen het einde van het jaar 2023 meer dan 181.436 kg plastic in de oceanen terechtkomt. Daarnaast biedt de organisatie een economische kans voor de leden van de Plastic Bank-gemeenschap in Indonesië, die plastic afval inwisselen bij lokale inzamelpunten voor levensverbeterende voordelen. Deze inspanning breidt onze toewijding aan recycling en het elimineren van plastic afval verder uit, terwijl het ook bijdraagt aan ons doel om 50 miljoen positieve effecten te bereiken die mensen en de planeet helpen.