De Level 10 challenge met Joyce Pots
Joyce Pots is 33 jaar en woont in het mooie Twente in Nederland. Daar is zij geboren en getogen. Ze is dol op sporten en houdt vooral van hardlopen. Het hardlopen geeft haar vrijheid en daar wordt ze blij van. Rondom deze passie heeft ze een mooi blog opgestart genaamd Runwithjoyce.com. Op dit blog deelt ze haar verhalen, haar uitdagingen en wil ze op deze wijze mensen proberen te motiveren en te inspireren. Joyce gaat met ons de Level 10 challenge aan om persoonlijke doelen te behalen.
De level 10 challenge is een uitdaging waar je in 90 dagen de beste versie van jezelf wordt. Het leuke van de challenge is dat je er niet alleen voor staat. Je hebt een coach die je ondersteunt en je kan contact houden met andere deelnemers. Zo kan je tips en adviezen delen met elkaar. En omdat het een competitief concept is, blijf je gemotiveerd om in negentig dagen jouw ‘’level 10’’ te behalen. Het is gericht op drie uitdagingen: gewichtsverlies, toename van spiermassa en het verminderen van het vetpercentage. Je kiest één hoofddoel maar je zal merken dat je eigenlijk aan alle drie tegelijk aan het werken bent.
Joyce kende Herbalife Nutrition eerst eigenlijk alleen van naam. Ze wist dat het met shakes te maken had, maar had zich er nooit verder in verdiept. Totdat ze vorig jaar meedeed met de Strong Viking run. Daar werd ze pas echt bekend met Herbalife Nutrition, en de voordelen ervan. Haar interesse was gewekt. Voeding was hiervoor best een uitdaging voor Joyce. Ze maakte steeds vaker de ongezonde keuzes. Toen ze Herbalife Nutrition had ontdekt, werd dit een stuk makkelijker. Het kwam voor haar op het juiste moment. Haar trainingen gaan nu steeds beter.
Tijdens de Level 10 challenge wil ze gaan voor een fit en gezonder lichaam. Ze wilt de structuur weer oppakken en de bewuste voedingskeuzes maken. Haar grootste uitdaging is het verlagen van haar vetpercentage. Deze is in vergelijking met de rest van haar meetresultaten te hoog. Ze gaat in 90 dagen met behulp van een coach en Herbalife Nutrition’s producten het beste uit zichzelf halen. Ben jij benieuwd naar hoe Joyce dit gaat ervaren en wat voor resultaten ze gaat boeken? Houd dit blog dan goed in de gaten!
To be continued…
De krachtige impact van Coaching
De Heppie vakantie van vrijwilliger Anita
Gerelateerd
Alle artikelenHoe we verpakkingsoplossingen ontwikkelen voor een duurzame toekomst
Plastic afval zal naar verwachting verviervoudigen van 2010 tot 2050 en de wereldwijde recyclingcapaciteit zal slechts 1/3 van het afval beslaan. Door onze inzet voor ecologische duurzaamheid, kunnen we het aanzienlijke economische verlies voor de samenleving, de economie en het milieu helpen verzachten.
Herbalife Family Foundation kondigt samenwerking aan met The Power of Nutrition en World Bank om ondervoeding aan te pakken
De Herbalife Family Foundation (HFF), onze wereldwijde non-profitorganisatie die zich inzet voor het verbeteren van het leven van kinderen en gezinnen over de hele wereld, heeft een nieuwe tweejarige samenwerking aangekondigd met The Power of Nutrition en de World Bank. Het partnerschap omvat een subsidie van $ 300.000 en zal zich in eerste instantie richten op het Stunting Reduction Program in Rwanda. Deze inspanningen zijn in overeenstemming met de Duurzame Ontwikkelingsdoelstelling 2 van de Verenigde Naties om wereldwijd nul honger te bereiken.
We breiden onze inzet voor ecologische duurzaamheid en economische empowerment uit met onze samenwerking met Plastic Bank
Op 8 juni 2022 is het Wereldoceanendag en hebben wij een tweejarig partnerschap gestart met Plastic Bank, een sociale onderneming die Ocean Stewards over de hele wereld in staat stelt om plastic in de oceaan te stoppen. Door deze samenwerking willen we voorkomen dat tegen het einde van het jaar 2023 meer dan 181.436 kg plastic in de oceanen terechtkomt. Daarnaast biedt de organisatie een economische kans voor de leden van de Plastic Bank-gemeenschap in Indonesië, die plastic afval inwisselen bij lokale inzamelpunten voor levensverbeterende voordelen. Deze inspanning breidt onze toewijding aan recycling en het elimineren van plastic afval verder uit, terwijl het ook bijdraagt aan ons doel om 50 miljoen positieve effecten te bereiken die mensen en de planeet helpen.